Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Within the sounds of silence.

För tillfället spelas "Never gonna give you up" i mina högtalare. De heter hög-talare eftersom att de talar högt. Väldigt högt om jag är själv hemma. Jag gillar att vara själv hemma. Inte så konstigt. 

I vilket fall måste jag bli färdig med mitt fördjupningsarbete om "Algblomning". Blommor gjorda utav gröna alger alltså. Eller? Nu bytte den låt, "The Girl". Grymt fin. Vet ni? Ibland är det bra att känna, eller det är alltid bra att känna. Låt dina känslor strömma och uttryck dem bäst du vill. För det behövs. Skratta när du är glad, skrik när du är arg, gråt när du är ledsen. Du skall se att det, ibland, känns bättre. Nej nu har jag cyklat bort i något avlägset tema. Tillbaks till studerandet med detsamma. 

Oh I love you dear pattern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback