Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Glöm dom som vill sänka dig - Kapten Röd.

Jag mår inte särskilt bra. Halsont och snuva. Känns som jag har feber ibland också. I hope I'll feel better tomorrow. 

Efter fysiken idag fick tvåorna på Lerums Gymnasium (samt andra) kolla på Kapten Röd for FREE i stenkullen. Det var väldigt roligt. Sjukt bra är han, tycker jag. Synd att jag mådde som jag gjorde bara. Men njöt i vilket fall.


Juste. Imorses drack jag en hel kopp te för typ första gången. Inget för mig, men vad gör man inte när man mår såhär. Har ni något tips om vad jag kan göra mot this halsont så får ni gärna tell me ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Sent ute, ja tack, men tipset fungerar i vilket fall.

Watchaneed?
- Kokat vatten, ingefära, honung.
Whatchagonnado?
- Hacka/riv ingefära och lägg ner i vattnet med en himla massa honung.

Starkt? Jovars. Men det funkar. :)

Svar: åh tack finis :3
lifecapturedonphotography.blogg.se

2012-09-04 @ 22:05:55
URL: http://klaragenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback