Mace Windu Lightsaber - Working In Background

No air, that's how I feel whenever you ain't here, there's no air, no air.

Hela dagen har spenderats i Vetlanda och allt där emellan. Vi vann all them matches. Win. Det är bra jobbat tjejoR.
Att åka 6 timmar bil är väl inte det roligaste. Vi stannade på Ikea, Ica Maxi, i Vetlanda Centrum vilket var väldigt öde förövrigt, spelade tennis (believe it or not) och skrattade lite grand. Har även upptäckt att Rix FM spelar samma låt 139 gånger every day. De spelade nog Euphoria minst 10 gånger. Typ.

Nu skall jag återgå till matten och till jakob på skype.


Vi hyrde även ett par cyklar och cyklade igenom resten utav Sverige när vi endå var på gång. Nej, där ljög jag.
Det jag ville säga är att gamla cyklar är fina.

Kommentarer
Postat av: william

härligt att cykla:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 15:17:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback