Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Let the joy take over.

Var uppe till 05:00 eller något med Jakob inatt. Vi pratade om allt. Finns inget bättre än våra pratstunder vi har mitt i natten. Sedan åt vi mat, åkte longboard, pratade om penisar med min lillebror (funny 'cause it's true), gjorde lite matte, pratade mer fint och gosade.
Jag är så lycklig att jag har honom.

Ikväll har jag umgåtts med Emma och Mira. Vi spelade spel, kollade på youtube-klipp. Snackade gamla minnen. Ja, de är fina vänner. Nu skall jag göra lite matte. Imorgon bitti åker jag, Olivia och Moa till Vetlanda och spelar seriematch. Det tar cirkus 3 timmar att åka dit, blir en fin bilresa. Godnatt.



Guess who? Ja det är jag. God you're such a genius.

Kommentarer
Postat av: valeria

fiiiin Anelia <3

2012-05-20 @ 11:42:42
Postat av: sarab

Du o Jakob är så fina!

2012-05-20 @ 11:53:50
URL: http://muffinpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback