Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Challenge accepted.

Vem vill du träffa innan du dör?
-Oj, svår fråga. Vem vill jag träffa innan jag dör? Jojajotja. Skulle väl inte skada att träffa Johnny Depp. 
292259_271814262916630_100002641760892_507994_1712194558_n_large källa.
Om du fick ändra en sak i världen, vad skulle det vara?
-
All krig därute som drabbar så många oskyldiga. Plus västtrafiks förseningar. Maybe.
Vilken är bästa glassen på sommaren? 
- Kulglass, valfri smak. För att det är kulT.
Hur ser en perfekt sommardag ut?
-
Åka till havet, någonstans vid kusten. Äta glass ute i solen. Bada, sola, vara med de närmaste. Longboarda lite, till något roligt ställe där man kan hitta på något kul, något galet. Leva. Avsluta dagen med att kolla solnedgången med den man älskar mest. Sova under den klara stjärnhimmelen.

Hur ser dröm-outfiten ut?
- En vacker kjol med mycket spets och färger med någon finfin topp till. Väldigt svår fråga men. 
Vad hoppas du att du gör om tio år? 
-
Jag hoppas att jag bor i Australien, jobbar/pluggar. Dream come true. 

Vad står högst upp på din lista över saker att göra innan du dör?
-Rita ett hus, få det byggt vid havet i Australien där man ser delfiner på kvällarna. Annars så.. åka på Wild life safari i Afrika. Typisch.


Vad är du rädd för?
-
Spindlar. Något otroligt. Och att någon i min närhet skall komma till skada.
Vad är du bra på?
-Inte särskilt mycket. Men då och då, tennis. Vara snäll mot fina människor. Alla är fina, btw. Förutom en. Äckelpäckel. Haha nej. Kiddin'.
Vad får dig att skratta?
- 9gag, Pewdiepie, andra roliga människor på youtube. När människor gör fina grimaser omedvetet, när människor gör ett skämt med serious face, och en massa annat. Jag gillar att skratta. 

Människorna runt om mig gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback