Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Bortklippna toppar, skådespeleri och framgång.

Det har varit en fin dag idag. Allt plugg är färdigt, förutom projektet men det är chill. CHILL på DILL. Väldigt god chipssmak.
Efter skolan var jag och Jakob i vår fina stad Alingsås. Vi köpte lite presenter till fint folk och åt god daimtårta. 
Nu har jag varit och klippt mig. Ni anar inte hur skönt det är. S k ö n t. Allt slitet hår är borta. So much win. 


Då var det luggisch igen. Det är jobbigt mendet är kul ibland så tänkte att jag äter lite mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis!

2012-06-08 @ 00:25:22
Postat av: Klara

Du är söt jao!

2012-06-08 @ 00:42:13
URL: http://9gag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback