Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Making love and sweet touch underneath the moon.

Idag gick jag till skolan. (Jag gick ju inte asså åkte ju tåg för att gå hela vägen skulle vara like too crazy like totally)
Sen åkte jag och Ellen till mig. Vi pluggade. Det var nice. Vi fick saker och ting gjort.
Vi åt mat.
Nu pluggar jag lite till.
Är chill än så länge. 
Jag har många tankar och funderingar jag vill skriva upp här men glömmer jämnt och ständigt bort dom när jag väl sitter här. 

Daymn. Okej bild(er) dåe.






Randoms ifrån mitt fina so called "cam-pics" album.



Kommentarer
Postat av: jesus holy kebabrullz

dam'n dat cute pojke på on the första bild, så cutepie

2012-09-03 @ 16:34:08
URL: http://bajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback