Mace Windu Lightsaber - Working In Background

One of those very good days.

Hej på er fina människor. Jag mår bra. Riktigt bra.
Igår sov jag hos Jakob. Kvällen spenderades på att spela Trivial Pursuit med Jakobs moder. Vi spelade till klockan två ungefär. På morgonen fick man frukost i sängen. Världens finaste pojkvän har jag. Gulligaste som tar hand om mig. Hihi. Sedan åkte jag hem till Alina och gjorde en finfin tårta med Alina och Jessica. Måste tillägga att Darja, Alinas lillasyster, hjälpte till. På kvällen var det tjejkväll med klassisar, kan sammanfatta med orden: 
Skratt,
Mat,
Skratt,
Mer mat,
Väldigt mycket skratt,
Finfina bilder,
Läskiga filmer,
Glädje.




Alla ser halvt efterblivna ut, men det gillas.
"Hans penis var såhär stor."



Nomomom.
Just one of those very good days.
Good night.

Kommentarer
Postat av: Klara

"Hans penis var så här stor" - lol'd



Tack för kvällen! :)

2012-04-07 @ 11:26:46
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback