Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Lördagen den sjunde april.

Började med att dammsuga i princip hela huset (förutom alla jobbiga hörn). Det behövdes kan jag säga.

Sedan åt jag mat. Bara för att vanlig mat är för mainstream.

Har även pluggat fysik♥ Inte fått gjort så mycket som jag velat, bara för att internet är såå mycket intressantare..

Så jag gjorde om min header här på bloggen. Istället för att plugga. Så jävla onödigt. But totally worth it. Ni kanske inte ser den nya headern, men den visar sig nog när den är mogen för det.

Tummen upp på det. Observera det gula hörnet på skoldatorn, det är japansk tejp som i stort sätt håller ihop det hela. 
Thank God for tejp.

Kommentarer
Postat av: ica rape with chin-chin

snygg header, du ;D

2012-04-07 @ 19:37:03
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback