Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Ensammare än någonsin.

Sitter här. Ensam. I mörkret. Eller det är ju en lampa tänd, men det låter mer ensamt när man säger att det är mörkt. 
Vad gör ni en kväll som denna? Själv sitter jag i mitt rum, har precis tränat lite, duschat och nu tänkte jag uppdatera här på bloggen. Ingen aning om vad jag skall skriva. Vill ha min longboard. Vill ha sommar. Vill ha värme. Vill ha umgänge. Tips på en bra låt --> här. Bara lyssna, jag ber er. 

Funderar på att göra lite nytta.
Ja.
Nej.
Nej.

Här är en fin video på när Na1b var i stockholm, filmad av JessicaaaH. Jo jag är gullig, jag vet.

Kommentarer
Postat av: maia

Men hahaha herregud, fin stillbild .__.

2012-04-29 @ 10:37:27
URL: http://smackfoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback