Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Det är nu jag borde plugga.

Herregud i mina brallors gudar. If you know what I mean. Nej men helt ärligt, jag måste verkligen köpa en longboard nu. Ni vet den där känslan, när ni verkligen vill ha någonting? Ta den upphöjt i 42, så mycket vill jag ha en longboard atm. Har kollat runt lite på hollywoods hemsida och hittat fina delar som man själv kan sätta ihop, eller så gör dom det åt mig. Är det något jag borde tänka på tycker ni som vet longboards? Fin mening.

Okej, must go now. Study some or something. Bye then.
Riktigt fult må jag säga. Emils bräda. WAh.

Kommentarer
Postat av: whale

HAHAHAH, love dah pictures <3

2012-04-16 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback