Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Truth. Nothing else.

Uno.
Jag gråter till varje "One tree Hill" avsnitt jag ser för att jag relaterar mig själv till huvudpersonerna. 

Deux.
Jag är rädd för att saker skall hända. Saker som har hänt förut och därför, enligt mig, finns en risk att det händer igen. 

Three.
Jag är otroligt dålig på att uttrycka vad jag vill säga. Nackdel? Ja.

Får.
Jag saknar människor. Människor är det finaste jag har.

Cinq.
Att vara avundsjuk är det värsta som finns. Sluta tänk. 

Six.
Jag går runt i cirklar när jag borstar tänderna. Så är det bara.



Sju.
Det här är en gammal bild ifrån förra sommaren. Jag blev då kallad för Harry Potter p.g.a. mitt ärr i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback