Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Jag har ingen titel så tänkte att jag kunde skriva det. Ja.

Igår sov Jakob över. Han badade i det nollgradiga vattnet, jag badade (tårna) i det nollgradiga vattnet. Det var ju skönt. På kvällen hängde vi hos Simon en stund. Vi hängde inte, alltså, men ja. Vi var där med fint folk jag inte snackat med förut, det var trevligt. Jag gillar nya människor. Sedan sov vi hos mig. Vi sjöng lite singstar på kvällen, ni skall bara veta hur vackert det var. 

Ikväll blir det att kolla eurovision song contest med bästa na1b. Det blir en bra kväll. Nu skall jag plugga lite kemi, sedan köpa fritidskort och sedan åka somewhere. Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback