Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Tro mig, jag är snällt.

Så bra är min svenska just nu.
Det for många tankar i mitt inte så stora huvud. Jag behöver mer sol, jag gillar min klass very much, jag är så lycklig med Jakob, jag tycker att todays society is sad, jag måste carpe diem:a more, jag tycker nog det är mysigt med några vinterdagar endå (inte 6 månader dock), jag borde kanske bli inredningsarkitekt då jag gillar det mycket, jag inspireras av så mycket varje dag vilket är fantastico och en massa annat fint och mindre fint.
 
Well, Jakob has just left and I'm vacuum-cleaning the house. Soon we'll have some guests coming over. Stark familjen jao. Det skall bli mer än trevligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback