Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Jag kan inte säga att Stockholmska är fint. Thank god I live on the western side.

Kommit hem ifrån en rolig resa i Stockholm med ma madre, ma broder, ma grand madre et ma cousin. 
Vi bodde på ett Hotel vars namn var Rica Hotel Stockholm. Frukosten var god och rummen var fina.
Detta kan vara den finaste, och den enda, bild jag har på vårat rum. Där sov jag, Emil och Erichan.
Vi vandrade snyggt i gamla staden. Där var det gammalt och stadigt. Fint också.
Vi fick syn på en stor massa av folk, så vi gick dit för att se vad de alla stod och kollade på. And then we saw this. Två tjejer varav en svävar med hjälp av en pinne. Det var något utav det fräckaste jag sett på länge. Sjukligt.
Next day gjorde vi ett besök på Vasa muséet. Riktigt mäktigt.
Besökte även Rosengården. Det var blommigt och fint.
Vi gick på en tour i Stadshuset. Tro det eller ej, det var intressant. 

Tack för mig och Tack Stockholm. You are a nice place to visit.

Kommentarer
Postat av: Valeria

feeeeina bilder :D

2012-08-13 @ 21:14:10
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback