Mace Windu Lightsaber - Working In Background

I want you to sing with rapture and dance like a dervish.

Idag har varit en helt vanlig måndag. Typ. Hade kemiprov. Gick sådär, eller jag vet inte. Beror på hur många rätt jag får. Simmade på idrotten och gjorde om 25-minuters provet för jag inte var nöjd med föregående resultat. Klarade en länga mer än förra gången. Inte så nöjd. Fan. Hatar vatten. "Well in that case you hate approximately 70% of yourself." Loveyouwater. Bara inte att simma snabbt. På tid. Bland 498 andra dudes.

I alla fall kollade jag och Jakob precis på en film, "Meet Joe Black". Den var bra. Annorlunda och fin. Hihi. 
Just nu äter jag faktiskt MANGO. Vet ni hur gott det är? Nope. NEJ. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback