Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Stay strong, beautiful.

När jag satt på tåget hem ifrån jobbet såg jag två personer rota i en stor soptunna. De var asiater. Inget så men kändes, på något sätt, lite underligt. De rotade runt, tog ut tomflaskor som de la i deras egna plastpåsar. En utav dem hittar plötsligt ett par vantar som någon slängt i soptunnan. Hennes ansikte lös upp, som att hon hittat guld. Hon blev glad för en sak, som för oss, är självklar att man äger. Fundera över det, du. 

Idag har jag jobbat. Idag har jag kollat en halv fransk film med Ebba och vi åt jordgubbar. Filmen var konstig, men det var fint endå. 

Bild ifrån helgen. Kitty-böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback