Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Now say Sushi!

Okej. Skall skriva om min dag dåva. 
Vaknade hos Jakob. Mysigt värre. Jag vaknade en stund före honom, gick och kissa, satt och kollade lite på honom när han sov. Cute. Then he waked up. Vi åt lite frukost och sedan skulle jag till STAN (alingsås) och träffa Julia Larsson. På terminalen träffade vi på Julia Backman också. I alla faaaaaall så gick jag och Larsson till Sushi placet i storken och åt mums. Satt och pratade, kollade på folk och hade det allmänt trevligt. Efter ca 2 timmar bestämde vi oss för att röra på oss. Så vi gick till ett Café som heter coffee house eller nåt, och där satt ju Ebba och Hanna. Pratade med dom. Sen drog Julia så det var bara vi tre kvar. Blabla. 

Dagen var bra i alla fall. YES. I know that you don't even want to read all that shit that's above, but if you did, good for you. Ja. Det var väl det. Skall ut med hunden nu. Jag mår bra. Allt känns bra nu. Känner mig fulländad(are).
Sitta med detta ljus sent på kvällen och bara lyssna på musik = so freakin' nice. Tack Ebba som gav mig detta fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback