Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Just fix it. (Inlägg)

Sitting here, in the dark. Thinking. Thoughts everywhere.
Deleted. Yes. You are. For me anyways. Or not really. But soon, I hope.
Blablöh. Jag sitter. Tankarna far runt. Lyssnar på musik som påminner om mitt kära Australien. Önskar innerligt att jag kunde teleportera mig. Livet hade varit så mycket goare. Men jag antar att det inte är meningen att vi skall kunna teleportera oss. Utan vi skall transportera oss istället. Annars hade vi väl fått för mycket tid. Or something. 
Skriver bara för skrivandets skull just nu känner jag. Men det funkar det med. Kan vara rätt nice. Jao.

Dobby <3 mhmmm Draco. Well, watched the last Harry Potter movie before. Love it.
Go sit in there. Then *wops* you teleport yourself to wherever you want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback