Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Hold me.

Hold me, tell me everything's okey. Show me there's a way to beat the monster. Take me, make it go away.
Jag sitter och pluggar. Asså ingen idé att ens skriva vad jag gör. Because it's always the same damn thing.
Iaf idag har det varit skola. Fett nice. Kollade på en friends grej i aulan. Tycket inte den var så jättebra, har sett andra som varit mycket bättre, men. Sedan hade vi franska och samhällskunskap. OCH SEN hade vi Idrott. Jag och Jessica körde våran uppvärmningsdans, som alla andra. Det var kult faktiskt. Hihe.
Ätit kiwi precis. Btw. If you wonder. ÅH. Btw. Hade finaste drömmen. Eller ja. Vissa delar var finare än andra.
Men jag fick se Damien Rice,live, och det var så bra. Mhm. Och btw igen, imorse fick jag springa till  tåget. Helt seriöst så hade jag bara 2 minuter på mig att gå från mig till tågstation. Så jag sprang, och sen på tågen insåg jag att mina vantar was gone. Så ja, nu är dom borta. Men hittade en av dom när jag gick hem förut idag, från station. Oj jobbig text.
Nu skall jag fortsätta skriva om ideologier and what not. 
Ciao.
Mina älskade hörlurar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback