Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

I guess it could be day 1 today.

Ser änna' sur ut, dock. I'm sure I'm smiling, inside.
Lite fakta om moi då.
1. Jag har en stark längtan att flytta och bosätta mig i Australien.
2. Jag tror på andar, ödet och svambob.
3. Mina närmaste betyder något otroligt, mer än vad dom tror. Tänker på dom hela tiden.
4. Har en otrolig fobi för spindlar. Eller tja, otrolig kanske inte var rätt ord. Men är väldigt rädd för spindlar.
5. Jag tänker mig själv som japan mer än svensk. Fast att jag är 50-50. Vet inte varför men.
6. Jag har en väldigt bred musiksmak. Gillar allt möjligt. Finns nog en låt från varje genre som jag gillar. Typ.
7. Gnäll är något utav det fulaste som finns, enligt mig. När någon gnäller på något de har (som inte är värt att gnälla över). Stör mig verkligen på det.
8. Blir ledsen när jag ser folk som är "attentionwhores" eller liknande. Blir ledsen på hur många människor som beteer sig så och inte vet bättre. Tieeep assåw.
9. Jag älskar att göra flätor. Flätorflätorflätor. Alla sorters flätor. Skall aldrig klippa av mitt hår. Nein.
10. När jag mår dåligt, på något sett, så skriver jag ner my feelings. Någonstans, bara jag får ut mina känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback