Mace Windu Lightsaber - Working In Background

Vetenskaplig Rapport, nästa.

Hej och hå. 
Jag är väldigt trött nu. Vill bara lägga mig och sova. Skulle vara så väldigt gött och behövligt. Men nej. Måste plugga. Skriva klart min Vetenskapliga Rapport först. Jag vet, man dör lite bara man läser det. Sedan kolla franska glosorna samt kolla matten lite. Får se hur det blir. Usch.
Another thing I don't like, is when everyone around you are like sicky. It makes me sad, and scared. Because I don't want to get sick as well. Hehe. Wellwell. Back to my studies then, I guess.
poesi.

Kommentarer
Postat av: alina

Jag kommer att smitta dig...

2012-02-08 @ 21:01:03
URL: http://urgreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback