Mace Windu Lightsaber - Working In Background

It's harder to be mad than to be sad.

När man är arg vill man bara slå.. saker. Man kokar och vet inte var man skall ta vägen. Vad man skall göra, hur man skall aggera. När man är ledsen, då är man bara.. ledsen. Liksom. Gråter, tycker synd om sig själv, tänker, sedan somnar man. Så mycket lättare än att vara arg. I alla fall för mig.
ENTER.
Idag är det en torsdag. Och det snöar. Gillar inte snö. It's cold. I definitely live in the wrong country.
Well. Skall umgås med några gamla fina vänner senare idag. Just det. Har fått "klagomål" på att jag blandar min swedish med min engelska. Jag är ledsen. Innerligt. Skriver bara som jag tänker, so if you've got a problem with that, well, to bad. Kärlek till er i vilket fall.
Saknar sommaren. Who doesn't?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback