Mace Windu Lightsaber - Working In Background

If you look in the dictionary everything begins with an E.

Senaste då? Idag är det fredag vilket innebär H E L G. Nästa vecka är sista veckan. Tjohej säger jag rätt ut. 
Annars så såg jag en gubbe på segway förut idag, fränt. Inget simkort har jag heller. Men det fixar jag imorgon. 
Så alla mina fans kan ringa/smsa imorgon. Skall nog fota Jakobs söta kattungar imorgon också. Thihi. Bilder coming soon. På onsdag kommer mina japaner också. Super yay!
 
Idag har jag jobbat. Fick en monster-order idag, fick slita och lyssna på dålig radio som spelar samma fåcking låtar hela tiden. Funderar på att starta en egen radiostation och spela V A R I A T I O N som de så fint kallar det. 
 
Skall snart ut en sväng med Ebba. Super hej. Ni är fina. Btw. 
 
It says hi. Nej usch vad mogen jag är. 

Kommentarer
Postat av: vale

HAHAHAHAHA <3

2012-08-04 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback